[VMR] IK HEB FLAME TERUG!!!!wordt een rechtzaak...
heb ik een paar vragen aan jullie waar ik wel mee zit..
mn paard staat nu bij de oude eigenaar (wat mn ex al weet, maar die weet niet waar dat is)
ik kreeg een hele lange brief...
het gaat heel slecht.....
flame dr halster was vroeger ingegroeid,ze was niet meer te vangen, ik kwam toen kijken voor een andere pony, maar zij had wel iets en ik kreeg haar (volgens mn ex niet, maar daar gaat dat andere topic over)
ze was super schuw , maanden later was ze dat helemaal niet meer...ze kwam altijd naar me toe en hinikte altijd als ik aan kwam en wegging of als ik haar riep, dat kennen jullie wel.
in die brief die ik kreeg stond dat flame heel erg schuw is, nooit naar ze toe komt , vaak in paniek is, ze loopt nu in de wei , altijd met haar zusje Wanda, een haflinger/arabier.
die mensen kwamen op de dag en flame dr been lag open, op een hele rare plek bij haar linker achterbeen, het is niet te hechten, dierenarts erbij, ze heeft veel beweging nodig, maar ze kunnen haar niet uit de wei te pakken krijgen.
die dierenarts heeft gezegt dat ze dan voorlopig in de wei moet blijven..
ik ga over een tijdje een kijkje nemen.
maar de vraag aan jullie is:
kan flame zo bang en schuw zijn omdat vroeger dat halster was ingegroeid?
ze staan nu in de wei waar ze dr halve leven heeft gestaan op de zelfde plek met de zelfe paarde(allemaal broertjes en zusjes, dr moeder staat er ook bij, maar flame zien ze nooit bij haar in de buurt)
ze staan nu met 16 paarden in de wei.
kunnen paarden dingen van vroeger herinneren?is flame daarom bij hun zo scchuw?en is ze daarom tegen het spandraad aangelopen en heeft ze haar been beschadigd?
Alvast bedankt...