hoe duur is stal drevijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariekje89

hoe duur is stal drevijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:46

Ik wil heel graag weten wat je ongeveer betaald bij stal drevijn. Is het daar erg gezellig? En wat voor faciliteiten heb je daar?

Celinee

Re: hoe duur is stal drevijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 16:38

In welke stad/streek is deze stal?

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 17:16

Een belletje naar de stal doet vaak wonderen Knipoog

dewindhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:11

Of even op de site kijken.
pb anders shcmarathon eens. Zij staat daar volgens mij.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 23:53

de prijzen liggen tegen de 300,- per maand. Maar je hebt er wel waar voor je geld.
Btw Shcmarathon staat niet meer bij Drevijn

Je zit direct tegen het [***] aan, voor de dobbeplas moet je wel kwartiertje stappen. En de andere kant op zit het Ikeabos, dat is leuk voor een stapritje met een klein drafje. Ook een kwartierjte er naartoe stappen
Er is een springbak: 25x60 en een dressuurbak 20x80. Paddocks. Een longeerring. Weidegang. Ruime boxen, binnen en buiten. Spuitplaats en solarium. En natuurlijk heel aardige en gezellige mensen en er loopt een goeie instructrice rond

Ik heb het heel erg naar mijn zin daar, maar je zou natuurlijk het beste zelf even moeten komen kijken Haha!.

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 11:28

Woow .. das best wel wat.. wij hebben ook alles het zelfde als jou... wij liggen dicht bij bos en strand.. aan een rustige weg.. veel uitrij mogelijk heden.. bak van 30 bij 70 voor dressuur springen en mennen.. een buiten bak van 20 bij 40 en een paddoc / longeer bak , Heel veel weidegang en de keuze van bij welk paard je wilt staan... stal en voeren word gedaan , ruime stallen , spuit plaats , kantine , binnen poets plaats / buiten poets plaats enz.. en dan maar voor 180 euro.. t is bijna t zelfde.. wel heel groot prijzen verschil Bloos

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:46

Ja groot he
Hier zitten niet zo veel stallen dus die boeren maken het zo gek als dat ze willen. Je ziet wel gekkere prijzen in de buurt Lips are sealed