en mijn zus werkt de hele dag mijn vader kan het niet doen vanwege zijn rug
mijn andere zusje is pas 9 dus dat kan ook niet..ja onze eigen stallen doe ik wel maar dat zijn er maar 3
anders moet ik er heleboel doen 
nu hebben wij er goed afspraken over gemaakt en ze hoeven minder geld te betalen omdat wij dus de stallen niet uitmesten..
het gaat dan ook bij iedereen goed behalve ij 1 iemand...
haar paarden staan gewoon op 30 lagen strond en plas ze soppen gewoon helemaal. hun hoeven zien er slecht uit en ga zo maar door. nu heb ik tegen haar gezegt/gevraagt of ze misschien een keer de stallen uit wilde mesten ok dat wilde ze nog wel doen.
maar ondertussen een paar dagen later waren ze nog niet uit gemest en ik vond het echt zielig voor de paarden.
dus ik nog een keer netjes vragen toen werd ze helemaal boos op mij omdat ik ze maar uit moest mesten dat zij alleen maar komt om ze te rijden

voor die paarden zou ik best de stallen uit willen mesten maar dan vind ik ook dat ik het voor de andere ook moet doen en dat kan ik dus echt niet.. ja misschien nu in de vakantie maar als die voorbij is gaat het ook niet

misschien iemand die er betaald voor wilt doen maar ik vind dat ze dat zelf moet regelen maar als ik het vraag dan word ze helemaal boos op mij want volgens haar mishandel ik haar paarden door niet de paarden uit te mesten.
terwijl we er afspraken over gemaakt hadden en ze had ze goed gekeurd !
wat zouden jullie eraan doen ? ik weet het iig niet meer
( sorry als het hier verkeerd staat
) 

en we hebben alles heel goed besproken ik weet niet of we een contract hebben zou ik moeten vragen