Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_angela_ schreef:Mijn paarden zijn er niet blij mee, als ik niet oppas, dan spugen ze het weer uit.. moet daarom altijd even het hoofd omhoog houden tot het binnen is..

Nelleke1 schreef:wij hebben met peperemunt smaak ofzo die vinden ze heel lekker en ze gaan er allemaal bij flemen haha
En ze krijgen ook wel eens een andere werkzame stof, met een appelsmaakje ofzo, dat gaat ook goed

)
kheb 3 rampen om te ontwormen.
das echt bna in hun keel spuiten dat ze wel móeten slikken. 
(m.n. diegene met een lekker smaakje
)
Meneer stak zijn kop dan helemaal de lucht in en dat is best hoog bij een paard van ca. 1.68 m. als je zelf maar 1.57 m. bent
Zelfs de grote personen op stal kregen het niet voor elkaar bij hem. Dus hij kreeg altijd broodje wormenkuur: paar plakjes roggebrood daar tussen de wormenkuur wat hij dan wel weer opat. Als toetje na nog wat muesli zodat hij zijn voerbak ook compleet schoon lebberde zodat er geen pasta verloren ging. Ik zal en moet mijn zin krijgen
Je moet proberen van het zo rap mogelijk leeg te spuiten achteraan in zijn mond en zijn hoofd omhoog te houden. En dan nog slaagt hij erin om het uit te spuggen.
je moet hem zelf geen halster aandoen gewoon in zijn mond spuiten en gedaan.