Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
daar heb ik wat aan.lesleymoos schreef:Ja bedanktdaar heb ik wat aan.
Hij stond in een loopstal van 20meter bij 20 meter en hierin deed hij het ook. En zelfs in de bak rolt hij tegen het hek.
Sorry hoor maar, dit is een serieuze vraag dus graag serieuze antwoorden......
Gewoon tegen de muur oprollen en blijven liggen lijkt mij niet gevaarlijk
Maar ik kan t ook mis hebben 

popika schreef:Je hebt paarden die er namelijk gewoon mee ( proberen ) rollen .
dat het allemaal werkt en anders moet ik mischien zijn manen maar verven (het is namelijk een blondie
, ha ha ha)
D_nies schreef:Ja wij hebben ook zo'n grapjas. Die gaat ook steeds rollen in zijn stal en in de losgooibak en de wei moet hij ook altijd heeeel dichtbij het hek rollen. Erg leuk!
Ik heb een keer gehad dat hij ging rollen toen de deur van de stal openstond (enkel zat er nog een balk voor de stal). Op dat moment ging hij dus ook rollen en kwam hij vast te liggen op een hele enge manier. Zijn voorbenen staken uit de stal, maar zijn hoofd was nog in de stal. Het zag er echt heel eng uit. Hij raakte zelf dus ook in paniek. Wij probeerden hem te helpen, maar moesten zelf oppassen, omdat zijn voorbenen overal heen sloegen. Op een begeven moment wist hij zich er zelf gelukkig uit te redden, maar dat moment bezorgt me nog steeds de kriebels. Vanaf dat moment wist ik dus dat hij in zijn stal rolde....
Hij heeft echter nog iets 'grappigs'. Op stal vinden ze hem regelmatig met zijn been in de voerbak. Terwijl die voerbak op ongeveer een meter hoogte hangt. Hij doet dit waarschijnlijk om aandacht te trekken. Dit is ook niet echt veilig, maar hoe je dit oplost?