ik schrok me dood... tot zover te zien nix aan de hand.is zo iets ook wel is bij jullie gebeurd.....???
GR tatjana
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik schrok me dood... tot zover te zien nix aan de hand.IndianLady schreef:en jij valt zeker nooit?

Visconti schreef:uitglijden is vaak niet zo erg, ze glijden vaak mooi door waardoor de schade in de meeste gevallen reuze meevalt.
WillemYntJee schreef:paard van een vriendin van me heeft 2 maanden terug ong. een trap gehad tegen dr schouder, schouder verbrijzeld en moest worden ingeslapen..
.
Sportstar schreef:Ik heb helaas veel slechte ervaringen met sport paarden in de wei. Gescheurde hoeven vast in het draad noem maar op. Ook hier geld voor mij voorkomen is beter dan genezen. Liever houd ik mijn sport paarden uit de wij! Natuurlijk zijn er een hele hoop mensen die hier anders over denken en dit goed voor de geest van het paard vinden. Maar dit weegt in de praktijk vaak niet op tegen de fysieke schaden die de wij of los gooien aanricht. Wanneer men er van overtuigt is dit toch te doen bescherm uw paard dan zo uitgebreid mogelijk!
Met vriendelijke groet,
Robert.