Hoe zorg ik er voor dat mijn nieuwe paard(5jaar)gaat leren om in de stapmolen te gaan?
Hoe gaat dit is zijn werk?..Hoe kan je het het beste doen?...
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij enkele tips bieden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

KiWiKo schreef:nou, je doet het hekkie open, en zet hem erin....... doet het hekkie weer dicht, en zet de molen aan......... blijft 5 minuten kijken of het goed gaat, en dan ga je weg
.
KiWiKo schreef:nou, je doet het hekkie open, en zet hem erin....... doet het hekkie weer dicht, en zet de molen aan......... blijft 5 minuten kijken of het goed gaat, en dan ga je weg
en, geloof me........... gaat eigenijk altijd wel goed
zeker als er een doorgewinterde molenpaard bij loopt
Man_O_War schreef:Braaf paard ervoor zetten en gewoon erin zetten.
Maar nimmer en te nooit zelf erbij gaan staan!

ilovetrusha schreef:Ze loopt eerst een paar rondjes met het paar aan de hand in de stapmolen met een paard voor dat paard en een erachter.
Ilzjuh schreef:ilovetrusha schreef:Ze loopt eerst een paar rondjes met het paar aan de hand in de stapmolen met een paard voor dat paard en een erachter.
Levensgevaarlijk om bij een paard in de stapmolen te gaan. Waar wil jij heen als het paard in paniek raakt? Je hebt niet erg veel vluchtruimte in de meeste stapmolens hoor.