Wij zitten in Koudekerk aan den Rijn - Zuid Holland.
De stallen zijn ongeveer 3,5m bij 3m groot, stro & hooi zitten bij de prijs inbegrepen. Stro kan beperkt zijn ivm zuinige boer maar daar valt wel uit te komen. Een aantal hectare weiland; helaas alleen beschikbaar vanaf mei tot oktober, s'winters wil de boer geen paarden erop. S'zomers gaan ze 24/7 de wei op.
Er is een bak; MAAR deze is niet van ons zelf, deze is van de buren, wij mogen er gewoon gebruik van maken. Uiteraard willen we de buren hier ook een vergoeding voor geven [graag dit apart rekenen ; dus stallingskosten + 'bakkosten' apart]
Biks is er ook op stal; maar dit is simpel biks, ik zou aanraden ander biks zelf te halen. S'winters hebben we helaas ook alleen maar de buitenbak, verder geen plek waar je je paard binnen los kunt gooien ofzo. Je bent met 10minuten stappen in de polder.
Paarden worden overigens s'ochtends door de boer zelf gevoerd; s'middags moeten we onderling regelen.
Nu vraag ik me af; wat is een reeele prijs voor hetgeen wat wij aanbieden?
haha.. maar denk dat ze zo 180/190 euro voor vragen ( incl. bak dan. Ong 20 voor de bak), alles in die buurt is duur.. ik heb op 2 stallen gestaan in hazerswoude.. en betaalde 200 euro.. en had alleen een buitenbak 

Bij ons is het zomer's 100 euro en winter 125 (simpelweg omdat er dan echt meer werk is en meer eten moet worden bijgegeven). Er wordt dagelijks gemest & eten gegeven, verlichte buitenpiste beschikbaar, paarden komen dagelijks enkele uren buiten, zomers 24/24. Hooi, stro en waterverbruik zit er bij in, enkel krachtvoer niet.