Ik voer nu:
- 1 volle schep Nature's best muesli per dag
- 2,5 plak oud, grof gestengeld hooi
Daarnaast krijgt ze medicatie (Pergolide, 1 mg per dag) en kruiden (ik weet niet precies welke, maar iig kruiden om afvalstoffen af te voeren). En ze staat 24 uur per dag buiten op gras, op dit moment staat er niet zoveel (door het weer...
). De reden waarom ze nu zo dun is, heeft mede te maken met haar Cushing. Maar in de maand mei was ze ook in staking om te eten en heeft ze de hele maand geen muesli willen eten (zonder medische reden, dat is toen helemaal uitgeplozen).
Maar omdat ze Cushing heeft, moet ik wel oppassen met wat ik voer. Ze heeft een verhoogd risico op hoefbevangenheid, dus ik zit een beetje in dubio wat ik het beste bij kan voeren. Daarnaast loopt ze met een pony samen die juist af moet vallen, dus ik heb eigenlijk tips nodig die me helpen
. 

Misschien dat jullie het mee vinden vallen, maar haar ribben zijn naar mijn mening te goed te voelen en bij de flanken is ze veel ingevallen. De ziekte kost haar veel energie en dan heb ik ook graag dat ze die extra energie kan geven aan zichzelf
. Iemand, tips?

. Het gaat nu dus goed met haar, maar ze is wel veel afgevallen.