paard verwennen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mayerrel

paard verwennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:57

heey.
ik wil graag mijn pony eens lekker verwennen, en daarvoor iets lekkers voor haar klaarmaken.
heeft iemand een lekker recept voor me?

nanette_bokt

Re: paard verwennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:13

Van die slobber.. vinden ze heerlijk !!.. dat kan je kopen in de winkel.. Dat moet je volgens my vermengen met warm water ofzo Tong uitsteken Maar dat staat wel op de verpakking.. suc6..
xx

_daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:14

slobber moet je idd mengen met gekookt water tot het een "papje" wordt

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:15

Ik doe Warme Muesli met Mais appel, wortel (of ander fruit wat paarden mogen hebben) Of wat zeewier erdoorheen. http://www.paardendrogist.nl

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:35

Wat je ook kunt doen is een taartje maken, wortels, appels, brood, honing en appelmoes. Snij alles in plakjes, doe dan laagje voor laagje alles in een bak(je) dat gemakkelijk om te draaien is. Bijv. Laagje brood (zou ik mee beginnen), appelmoes, laagje appel, honing, laagje wortel, brood met appelmoes aan de ene kant, honing aan de andere kant (laagje brood maakt het steviger) weer appel, weer wortel, zorgen dat het allemaal goed stevig ligt, dan hop, in één keer omdraaien op een bord, de zijkant kun je nu ook nog afdekken met brood (liefst dat goed nat is van appelmoes)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:48

Slobber maken vinden ze meestal wel lekker en en een lekkere poetsbeurt geven...