Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_angela_ schreef:Ja, alle paarden, jong en oud, koudbloed of volbloed, kunnen 24.7 buiten staan, het hele jaar rond. Een schuilplek vind ik zelf wel een must. Daarnaast kan het zijn dat sommige paarden in de winter een deken nodig hebben omdat ze door een medische reden niet genoeg haar aanmaken.
Ook moet een paard de hele dag door kunnen eten, dus hooi of gras tot z'n beschikking hebben. Vooral bij slecht weer is dat belangrijk om het lichaam warm te houden.
liseke schreef:volgens mij kunnen ook alle paarden 24/24 buiten, mits schuilstal. Alle paarden kunne zich daar wel aan aanpassen.
Heb compassie met de paarden die 22u/24 moeten binnenstaan en dat 7/7 dagen. Daar is een paard zeker niet voor gemaakt! _angela_ schreef:Ja, alle paarden, jong en oud, koudbloed of volbloed, kunnen 24.7 buiten staan, het hele jaar rond. Een schuilplek vind ik zelf wel een must. Daarnaast kan het zijn dat sommige paarden in de winter een deken nodig hebben omdat ze door een medische reden niet genoeg haar aanmaken.
Ook moet een paard de hele dag door kunnen eten, dus hooi of gras tot z'n beschikking hebben. Vooral bij slecht weer is dat belangrijk om het lichaam warm te houden.