ze zei, ik zou maar eens gaan denken over een ander paard (heb nu een pony) mijn ouders kunnnen geen 2 paarden betalen, 1 is genoeg .toen werd er gezegd, dan verkoop je Snoocky toch
maar dat kan ik niet, want ik ben gek op haar
dus voor mij is dat uitgesloten, en kan ik dan waarschijnlijk volgend jaar geen wedstrijden meer rijden(terwijl ik dat juist zo leuk vind
).maar mijn keuze is gemaakt ik hou Snoocky gewoon en daarmee uit
.mijn vraag is nu? wie zou wel zijn/haar pony verkopen (waar je al meer dan een jaar dagelijks mee bezig bent, en alles geleerd hebt) en wie geeft mij gelijk en zegt, dan maar geen wedstrijden meer.
was gek op hem en hij ook op mij (althans dat denk ik)
). het is wel zo dat ik altijd op het paard van mn vriendin kan en mag rijden en dat ik geen wedstrijden met hem reed maar wel 2x in de week in de springles zat (met paarden we sprongen dus behoorlijk hoog voor een pony van 1.26m en was best trots dat hij de hindernissen nog haalde ook
). op een gegeven moment vond ik mezelf gewoon te groot worden. dat ik hem moest verkopen brak mn hart ik heb onwijs veel
. hoop dat je er wat aan hebt (voor foto's hoe het eruit zag kan je me pb-en of mailen) ik brei er een eind aan
oh ja by the weg een lesgeefster heet een instructrice

, hij is maar 1.18, maar gelukkig wel stevig gebouwd. Ik zelf ben denk ik 1.55 ofzo en ik groei hoogstens nog een paar cm. Ik ben 15 en ben bijna even groot als mijn ouders. Voor het plaatje ben ik wat te groot, ik zou en heb nog nooit een officiele wedstrijd met hem gereden. Recreatie kan nog makkelijk en ik merk niet dat ik hem ermee stoor. Ook ik denk er wel eens over of ik toch niet op een grotere pony zou overgaan en dat is een hele moeilijke keuze.