) begint Iwaldo helaas weer direct strammer en stijver te lopen. Hij is heel snel stijf en moet zich echt warmlopen als een dieseltje!In de springles van afgelopen week kreeg ik het advies om na 10 minuutjes maar meteen te galoperen en dat helpt wel aardig, ben vandaag ook snel de galop ingegaan, daar wordt ie losser van en warmer
Nu de volgende vraag: Ik heb vandaag dus al mijn zweetdeken opgedaan met losstappen en uitstappen (je weet wel, erop zitten en voorkanten om mijn benen slaan) want Wal is geschoren en ik reed in de buitenbak (met flinke wind) vinden jullie dit te vroeg voor de tijd van het jaar?
Als ik ga buitenrijden in deze kou is het dan handig om geoon met zweetdeken op te rijden? Ik weet van vorig jaar nog wel dat als ie erg stijf was, ik m inwreef met van dat spierspul, dan de zweetdeken erop en dan aan de longe om hem zo snel mogelijk warm te krijgen. Dus buitenrijden lijkt me met deken ook wel een goed idee omdat we verder in de binnenbak rijden... of ben ik dan overbezorgd?