wondje aan hoofd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tempus

wondje aan hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 17:55

Mijn paard heeft een wondje aan zijn hoofd. als hij zijn hoofdstel om heeft is dit net tussen neusriem en bit. Kan het zijn dat mijn hoofdstel ergens schuurt ( ik rij er al bijna 1 jaar mee zonder problemen). Ik heb een hoofdstel met aansnoerneusriem.
Of heeft hij zich ergens aan pijn gedaan op wei en gaat het met rijden weer open?

Tempus_Fugit

Re: wondje aan hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:55

ik denk dat dat van het halster komt. had m'n paard ook precies op diezelfde plek

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 18:03

Kan het dan zijn dat hij op wei is gaan schuren en met het halster zich opengeschuurd daar?

Ellis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:47

Misschien kan dat wel , Voor de wond kun je misschien iets van arnica van dr.vogel bij de reform winkel opsmeren dat schijnt te helpen . En tot zolang geen halster dat er een korst over de wond kan komen, En met het rijden met het hoofdstel kun je er misschien iets zachts tussen stoppen.
Succes!

Vraag me trouwens niet waar zo`n winkel is , ik heb het van me moeder gehoord die meelas Clown

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 20:02

Ok dank je

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:02

Hou zelf eens goed in de smiezen of je hoofdstel of halster op die plek schuurt want dat kunnen wij vanaf deze plek onmogelijk bepalen. Misschien heeft je paard zich net aan een weipaal wat opengehaald. Kan ook altijd. Of een soortgenootje heeft hem net gebeten.