Kan me er ontzettend jaloers om maken. Wij hebben in de buurt geen bak. Dus als ik nu met het slechte weer/ of in de winter moet rijden, is dat altijd een buitenrit.
Op de les rijd ik natuurlijk wel in een bak. Maar mijn ouders willen maar 1x in de week mee met de trailer. En de bak is in een bos. Dus om nou elke keer in de zomer een halve spuitbus tegen de vliegen erop te spuiten, om even te trainen voor jezelf.
We hebben er thuis wel ruimte voor, maar onze grond is heel laag. Dus mijn vader vind het te veel geld om er een bak van te maken. Omdat er zoveel vrachtwagens met zand in zouden moeten.
Een bak zonder zand is ook geen optie. En de grond is gewoon te laag
en me vader vind het jammer van het gras wat hij ook voor de koeien zou kunnen gebruiken als ik er toch niet super veel in kan rijden
En hij vind de paarden niet super belangrijk dus hij zegt dat ik zomers ook makkelijk in het weiland van de paarden zelf kan rijden. Al is die overgens ook niet super groot. Ik vind het overgens wel belangrijk dat ik goed kan oefenen. Want zit nu in de M1 en het word natuurlijk wel veel moeilijker.
Nou is mijn vraag... Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen een bak te krijgen?? En waar rijden jullie als het veel heeft geregend/ of in de winter??
toen we gingen verhuizen was het normaal dat daar ook een bak kwam
. Kan me voorstellen dat dit een zeer lastig probleem is!
zelf gemaakte bak dus met geen 'echte bak omheining tworden paaltjes