Ik ben het wat dat betreft met MissyTara eens, ik sta ook op een kleine pension stalling waar ook duidelijke afspraken zijn gemaakt. Ieder dient zijn eigen paardje binnen te zetten en zijn of haar eigen rommel op te ruimen. Wanneer je een keertje niet kunt kun je met de staleigenaar overleggen zodat hij je paard voert. Alleen 1 van de pension klanten zegt steeds dat deze komt, maar helaas zien we hem bijna nooit. Met als gevolg, paardje weet niet waar die aan toe is, staleigenaar kan wachten op zijn geld en als die persoon dan ooit komt dan ruimt ie zijn troep nog niet op ook nog.
Ik denk dat je echt op zoek moet gaan naar iemand die ook veel met zijn paard/pony onderneemt dus waarvan je bij voorbaad al kunt zeggen dat hij of zijn ook iedere dag zal komen. Ik betaal voor mijn kale huur (stal, weide, 's ochtends gevoerd en naar buiten door de staleigenaar) €70 euro, dan moet ik zelf zorgen voor de brokken en hooi en stro kan ik van hem kopen voor €2,- per pak.
Maar ook al heb je een heel enthousaist iemand dan nog kan het omslaan dat jij ook met 2 paarden zit waarvan er eentje niet van jezelf is.
Succes