Toen Pablo bronchitis had had ik af en toe zin om hem op langdurige vakantie naar een waddeneiland te sturen. Om daar op te knappen met de gezonde zeelucht. En dan als hij een jaar beter zou zijn hem weer eens terug te halen.
Hij heeft vaak wat, net als ik niet meer schrik als hij hoest krijgt hij wel wat anders.
Maar Pablo is niet de enige, zijn buuf staat met een dikke poot op stal, zijn andere buuf had gisteren dikke wangen. En 2 weken geleden is het paard van een vriendin zeer plotseling aan koliek gestorven. En bij het paard van een andere vriendin hou ik mijn hart vast hoe lang het duurt eer dat hij weer wat mankeert.
Echt leuk om een eigen paard te hebben: je maakt je meer zorgen dan je kan genieten. (mijn mam zei vandaag dat paarden soms net als kinderen zijn, dan maak je je ook zo veel zorgen en die hebben ook soms opeens koortsaanvallen of griep, aan kinderen begin ik dus voorlopig ook niet).
Pablo is vast wel met een paar dagen beter en het is vast iets onschuldigs wat de koorts veroorzaakt maar ik ben het goed zat. Als hij hier weer van opknapt, hoe lang duurt het dan weer voor hij wat krijgt.
En toch he, als Pablo er ooit niet meer is komt er weer een ander paard en als ik het geld had zou ik er vandaag nog een paard bij te kopen
(nooit inruilen want Pablo is mijn nr.1 paard) 

Stalgenootje er naar laten kijken en ze moest hard lachen en zei dat hij gewoon weer gekapt moet worden en dat het een beetje nat was onder zijn hoeven
. Nog 24,5 uur en dan kan ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek.