nieuwerwets verzorgingsmateriaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

nieuwerwets verzorgingsmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:16

Het valt me op dat er tegenwoordig steeds meer spullen voor de verzorging van paarden op de markt komt die veel lijken op de luxe artikelen voor mensen.

Zo heb ik onlangs walnoten glansspray gekocht speciaal voor donkere paarden en dat deed me zo denken aan John Frieda haarverzorgingsproducten. Ruikt ook heel anders dan de standaard artikelen meer zoals haarverzorging voor mensen. Met deze spray ben ik wel heel erg blij btw.. t werkt super!

Hebben jullie hier ook ervaring mee en wie is er noglangs nog iets 'nieuwewets' tegenkomen waar hij/zij ook erg positief over is?

Lottie84

Re: nieuwerwets verzorgingsmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:18

Ik verkoop nieuwewets Haha!

Ben er erg blij mee dat er constant nieuwe producten komen, vooruitgang is altijd goed! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 04:46

Ah, leuk! Heb je nog voorbeelden van de meest opzienbare 'nieuwerwetse' producten? Haha!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:13

Zo is er van Leovet ook een staart- en manenspray met silk-effect. Het voelt een beetje zachter, maar datzelfde resultaat heb je ook als je de staart eerst wast en dan gewone spray erin. Ofwel wassen en dan goedkope conditioner erna voor mensen. Werkt ook Knipoog