Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(Ik vind mijn kippen heel lief, maar soms, als ik om 5 uur wakker wordt van dat ge-TOOOK...
)

) en dat ging best, mijn paardje was heel voorzichtig met moeders kip en zodra er kuikens geboren werden gingen ze de deur uit.

Blij dat ik dat getok niet aan hoef te horen...
en zodra ze n deken op had, zaten ze boven op haar rug, dan hadden ze n beetje houvast
Er lagen dan ook regelmatig eieren in de hoeken van haar stal.
gelukkig hoefde mijn paard daar nog maar een week te staan en kon daarna naar de nieuwe stal op pensionstal. Ik heb op de dag van vertrek 's ochtends vroeg de stal uitgemest en een knuffelkip met paas/chocolade eitjes op een bosje stro midden in de stal gezet
en ben zo vertrokken.

.
. Op een gegeven moment had mijn verzorgpaard ook perongeluk op een kip gestaan, die was niet meer dus
.
.
) op stal gezet bij Amanda, klikte uitstekend, maarja... Uiteindelijk was het wel dag haantje 1, dag haantje 2... Wij hadden toen wel een stok in de hoek van de stal waar ze op konden zitten
Daar moet je dan wel voor zorgen, dat ze de mogelijkheid hebben om ergens lekker op te zitten. 
Uthrick schreef:Ik heb op de dag van vertrek 's ochtends vroeg de stal uitgemest en een knuffelkip met paas/chocolade eitjes op een bosje stro midden in de stal gezeten ben zo vertrokken.