Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dan blijf je dus steken...heb de eerste 10 er al weer uitgestoken.. Josefien schreef:heb ik vorig jaar ook laten doen nadat ik eerst 7 (zeven!) kruiwagen JKK rozetten had gestoken met de ragfork...maar ja als je buren hebt die graag een verwilderd stukje grond willen hebben en DUS 3000 VIERKANTE METER JKK HEBBEN * grmbll *dan blijf je dus steken...heb de eerste 10 er al weer uitgestoken..
Michelle99 schreef:Ik weet niet als ik mijn paarden erop zou durven zetten. Maar laatst had ik een discussie met mijn dochter's instructrees, en zij zegt dat op haar wei, zij gewoon met de maaier over de JKK heen gaat en haar paarden gewoon op het land zet. Ze zegt alle gedoe erover is zwaar overdreven. De paarden krijgen het mss in de mond, maar ze spugen het weer uit. Zeker als er genoeg lekker gras zit (wat je nu wel aan kan nemen) Dus, ik weet het niet. Zij heeft wel onzettend veel ervaring.
runningkawa schreef:ipv zout zou ik er een flinke hand kunstmest in doen
Daar blijkt de JKK plant niet tegen te kunnen, maar voor het gras wel beter

Sim0ne schreef:paarden mogen sowieso geen gemaaid gras eten, dus kunnen ze niet op het land denk ik...
En met Jacobs kruis kruid moet je helemaal uitkijken en voortaan niet meer maaien!
Het groeit dan deste sneller weer aan
Wel dom dat het gemaait is trouwens.