Op dit moment staat mijn pony bij een boer. ze staat er de hele dag in de paddock samen met een andere pony. de paddock is omheind met prikkeldraad. Elke dag gaan ze zo'n 3 à 4 uur de wei op.
Nu is het zo dat ik overdag niet kan rijden, want dan staan er paarden in de wei. De wei is verbonden met de piste. En ik wil vanaf de vakantie wat intensiever beginnen rijden.
Ik wil hier al een hele tijd weg, omdat ik vind dat mijn pony veel te weinig plaats en weidegang heeft (mijn nonkel (=DA) heeft ook gezegd dat ik op zoek moet naar iets anders). Er is ook heel vaak ruzie op stal.
Ik ben dit weekend gaan kijken naar nieuwe stalling. En het was precies wat ik wou. De hele dag op de wei, s'nachts op stal. De wei is omheind met schrikdraad, de stallen zijn ruim, goed verlicht en verlucht. De pist is altijd te gebruiken en verlicht. De paarden worden s'morgens en s'avonds op en af de wei gezet.
Je moet wel zelf mesten (maar dat stoort mij niet). Alleen de prijs
. Hiervoor vragen ze 160 euro. Dit ligt nog onder mijn maximale prijs, maar toch. Ik vind het nogal veel voor wat je ervoor krijgt. Er is enkel hooi inbegrepen, de rest is zelf te betalen.Nu ben ik aan het twijfelen wat ik zou doen. Ofwel blijven waar ik nu ben en gewoon verder zoeken. Ofwel naar deze stal gaan en ondertussen zoeken naar iets anders.
Wat zouden jullie doen?