Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maudy_89 schreef:had je zoiets niet eerder kunnen bedenken ?
jammer dat het zo gaat, je kan de shet tog manieren bijbrengen?
suc6
was niet vervelend bedoeld
Bluem schreef:Móeten er kinderen op rijden?
Lies_Beaut schreef:waarom bokt ze zo? Ik zou niet zomaar opgeven, maar de oorzaak proberen te vinden!!
Rivjenn schreef:Bluem schreef:Móeten er kinderen op rijden?
nou ja, moeten............
maar ja, ik vind het wel goed dat ze beweging krijgt, ze is ook veels te dik.
Lieke schreef:Ik zou ook niet zomaar opgeven. Misschien meer afwisseling of lekker voor een karretje zetten.
Of misschien een iets groter kind wat er nog net oppast, maar wel wat doortastender is?
squid schreef:Tja...wat een toestand...gewoon volhouden en kiezen op elkaar...shetlanders staan erom bekend eigenwijs te zijn!!
karoliena schreef:squid schreef:Tja...wat een toestand...gewoon volhouden en kiezen op elkaar...shetlanders staan erom bekend eigenwijs te zijn!!
Wat een opmerking zeg! Lekker makkelijk op die manier of niet, jij hebt zeker zelf geen shetten

karoliena schreef:Sorry hoor maar dat heeft niks met eigenwijsheid te maken. Altijd als een shet zich misdraagt word er gezegd dat hij eigenwijs is zonder te kijken wat er aan de hand is.
Als de kinderen netjes rijden, het zadel nagekeken is door een zadelmaker, een dierenarts de pony helemaal heeft bekeken en ook de rug goed en de pony is correct ingereden en daar komt helemaal niks uit dan vind ik dat je het pas op eigenwijsheid kan afschuiven
, dan zie je ook dat ik schrijf dat ik schrijf dat als het dier verder geen pijn is het toch niet anders opgelost zou kunnen worden