Knotjes Gelders paard versieren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ansjela

Knotjes Gelders paard versieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 18:15

Het is me net gelukt om mijn gelderse vos van 3 jaar helemaal in te vlechten inclusief de maantop, yippie!Ze had hier namelijk heel veel moeite mee... Nu gaat ze dus binnenkort naar de keuring GP in Didam en omdat ze een wit keuringshoofdstel heeft en een bles + 4 witte sokken, leek het mij wel mooi om de knotjes te "versieren" met wit lint of bijvoorbeeld showbows. Heeft iemand hier foto's van of kan iemand mij vertellen hoe dit moet...Alvast bedankt!!

ingvdh

Re: Knotjes Gelders paard versieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:44

als het voor keuring is zou ik de knotjes niet versieren, dit leidt af en wordt volgens mij niet echt op prijs gesteld.
Tenzij je een tuigpaard hebt en met wolletjes aan de gang gaat, maar dat vereist enige oefening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:45

Ik vind het ook niet mooi.

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:24

Ik ben toevallig laatst nog op keuring geweest, mijn shetlander MOCHT niet eens gevlochten worden. alles natuurlijk, nergens vlechten, knotjes of iets dergelijks..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:51

Bij een shet niet nee, maar groningers moeten wel in de wolletjes. Geldersen optioneel, maar ik vind het niet zo mooi, vind gewone knotjes chiquer.