Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Bevalt prima en je kan lekker je eigen gangetje gaan, al is het af en toe wel wat saai aangezien er helemaal geen andere mensen met paarden staan, behalve de eigenaar zelf dan. 
Heel belangrijk is dat die staleigenaar dan goed weet wat voor paarden je hebt en wat je ermee doet.
De staleigenares vond het helemaal geen probleem dat ik op wedstrijd ging en twee paarden had. Zij stelde het zich heel gezellig voor, vier paardjes van mensen die ze kent bij haar stallen. Ze had het denk ik wel wat onderschat. Na een halfjaar begon het gezeur: mijn paarden vechten !(spelen op de wei
), ze dragen een deken, ik kwam elke dag en dat was te vaak ( huh...uitmesten zat niet in de prijs en ze vroeg me te pas en te onpas of ik de paarden van iedereen kon binnenzetten en voederen), ik ging op wedstrijd,als ik uitmestte en ik moest er met de kruiwagen langs, mocht ik ze niet even binnenzetten de andere twee....en dan nog tal van pietluttigheden waar zij over viel.