Verzorgpaard gevraagd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SillyMistral

Verzorgpaard gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 19:33

Hoi allemaal, ik ben nog steeds op zoek naar een leuk paard om bij te rijden.
het liefst in de buurt van scheveningen want daar woon ik. Maar Voorburg,leidschendam,Rijswijk,Wassenaar of den Haag ri Schevingen is ook goed.

ik zal mij voorstellen. Ik ben deborah en ik ben 21 jaar oud. Ik rij al paard vanaf mijn 5e jaar. Ik heb in de loop der jaren ook eigen paarden gehad dus ik weet wat verantwoordelijkheidsgevoel is.
Ik heb altijd paarden gereden met een appart karakter. Paarden die mensen veellal niet meer konden berijden omdat ze het paard niet meer vertrouwde wegens dat het paard Bokte,stijgerde,of beet en soms als een gek vandoor ging. Ik kreeg een band met zulke paarden en kreeg hun karakter altijd doorbroken.
Klinkt gek maar ik ben nergens bang voor. vroeger noemde ze mij altijd een soort paardenfluisteraar.
Ik heb een pittige hackney merrie van 1.65 gehad en een 3 jarige Gelderse/Tuiger ruin zelf ingerden hij was 1.67. en ik heb een fjord gehad van 3 jaar oud ook zelf ingereden.
ik vind springen erg gaaf maar het is niet een must.
Dressuur rij ik L niveau en springen M niveau, maar ik vind recreatief rijden ook geweldig.

Heb je een leuk,lief paard of een juist eigenwijs paard dan ben ik bereid om hem max 2 a 3 x per week bij te rijden.

Ik hoor het graag heb je wat voor mij mail mij dan voor meer info
D.burgersdijk@gmail.com foto'sd van mij mail ik je wel.

Vjestagirl

Re: Verzorgpaard gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:01

Dit hoort hier niet, mijn op eenmaal-andermaal. Ik tem ff

SillyMistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:10

wsies in godsnaam martiene???
ik ben deborah geen martiene....wies dat..ik zit net op bokt na 4 jaar niet te zijn ingelogd gekkie

SillyMistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:12

ik ziet al...waarom hoor ik hier niet het is een onderwerp en gewoon vraag zo veel verstand van bokt heb ik niet mocht het verplaatst worden merkt ik het wel mazzl

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:19

Ik ben Martine, wat je leest is mijn onderschrift, en daar staat n opmerking vind een vriend in.

Voor de rest is msn taal niet toegestaan, dus we schrijven met hoofdletters en punten.

En het hoort hier niet, omdat je een dienst vraagt, en dat hoort bij eenmaal-andermaal. Daar mag je nu nog niet posten omdat je nog geen 25 posts hebt, en dit topic zal dus waarschijnlijk gesloten worden...

SillyMistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:28

hm jammer zeg... had zo gehoopt dat het kon blijven staan ben echt op zoek..maar ja helaas ik ziet het wel als jij er over gaat

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:47

Zoals Vjestagirl al meld hoort dit topic op EA-VP maar daar mag je pas posten na 25 zinvolle berichten (gepost op het tabblad Informatief)
Ook nog het verzoek gewoon ABN te blijven schrijven.

Hier een slotje Lachen