Hoi allemaal, ik ben nog steeds op zoek naar een leuk paard om bij te rijden.
het liefst in de buurt van scheveningen want daar woon ik. Maar Voorburg,leidschendam,Rijswijk,Wassenaar of den Haag ri Schevingen is ook goed.
ik zal mij voorstellen. Ik ben deborah en ik ben 21 jaar oud. Ik rij al paard vanaf mijn 5e jaar. Ik heb in de loop der jaren ook eigen paarden gehad dus ik weet wat verantwoordelijkheidsgevoel is.
Ik heb altijd paarden gereden met een appart karakter. Paarden die mensen veellal niet meer konden berijden omdat ze het paard niet meer vertrouwde wegens dat het paard Bokte,stijgerde,of beet en soms als een gek vandoor ging. Ik kreeg een band met zulke paarden en kreeg hun karakter altijd doorbroken.
Klinkt gek maar ik ben nergens bang voor. vroeger noemde ze mij altijd een soort paardenfluisteraar.
Ik heb een pittige hackney merrie van 1.65 gehad en een 3 jarige Gelderse/Tuiger ruin zelf ingerden hij was 1.67. en ik heb een fjord gehad van 3 jaar oud ook zelf ingereden.
ik vind springen erg gaaf maar het is niet een must.
Dressuur rij ik L niveau en springen M niveau, maar ik vind recreatief rijden ook geweldig.
Heb je een leuk,lief paard of een juist eigenwijs paard dan ben ik bereid om hem max 2 a 3 x per week bij te rijden.
Ik hoor het graag heb je wat voor mij mail mij dan voor meer info
D.burgersdijk@gmail.com foto'sd van mij mail ik je wel.