Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoezo? Mierke schreef:Ik zou me eerder zorgen maken over de koeien dan over het paard..
ja stel je voor dat het princess is die achter de koeien zit i.p.v. de koeien achter haar! Jumperken schreef:Mierke schreef:Ik zou me eerder zorgen maken over de koeien dan over het paard..
Heheja stel je voor dat het princess is die achter de koeien zit i.p.v. de koeien achter haar!
Neonlight schreef:Ik zou het niet doen! Mijn pony heeft bij de vorige eigenaar ook tussen de koeien gestaan, wat er gebeurt is weet ik niet, maar ze is panisch voor koeien. Het is een coole kikker, nergens bang voor, is er iets vreemds kijkt ze even vanuit stilstand om er vervolgens op af te lopen, maar als ze koeien op al 200meter afstand ziet verstijfd ze al, begint te trillen en wil enkel nog maar omdraaien en wegrennen.
Het is niet je eigen pony, en als er zoiets gebeurt zit de eigenaar wel met de problemen. Mooi in een weitje apart zetten of op haar eigen plek laten staan.
. hadden ze totaal geen aandacht voor elkaar.