Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjafrane schreef:Ik zou niet in een ruif voeren. is niet goed voor een paard niet voor zijn gebit en rug. een paard hoort van de grond te eten.zelf mijn voerbak staat op de grond. Ik voer absolut niet uit een ruif dan maar weggestuurd.
annetjee schreef:Jeetje, wat banketstaaf voor je. Het is idd best wel slecht om het in een ruif te doen, dan staat je paard in een heel onnatuurlijke houding te eten en het stof komt in de ogen. En is een hooinet een oplossing? Dan wordt het hooi niet vertrapt in de mest oid, en kan je het wat lager ophangen, zodat je paard in een natuurlijkere houding kan staan. Wij geven onze paarden altijd hooi in een hooinet. Heel handig, want ze zijn een tijdje bezig ermee: werkt dus tegen verveling. En ze verspillen het hooi niet, er valt nauwelijks hooi uit het net. én ze staan in een betere houding te eten! Kan je dat misschien voorstellen aan je baas? Een goed hooinet kost maar een euro of 4...