Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Want er zit dan ook een opening naar buiten, bij een grotere stal kan hij dan naast die opening uit de tocht gaan staan
bij 2,5*2,5 is het wel erg klein. fjordnina schreef:Ik zou er mijn paard niet in willen hebben staan, veel te klein.
Waarom laat je je haf niet lekker buiten staan? Daar wordt ie veel blijer van dan in een klein stalletje opgesloten zitten.

. Hij kan lekker zelf kiezen waar hij staat, echt een droomleven voor een paard. Je zult zien dat hij amper binnen staat, hooguit met een hele felle zon of met harde regen. 2,5 x 2,5 is perfect voor die omstandigheden
Stado schreef:prima! Jou pony heeft veeeeeel meer bewegingsmogelijkheid dan de paarden van de meeste mensen die hier schrijven. Hij kan lekker zelf kiezen waar hij staat, echt een droomleven voor een paard. Je zult zien dat hij amper binnen staat, hooguit met een hele felle zon of met harde regen. 2,5 x 2,5 is perfect voor die omstandigheden
GamblersCup schreef:Ik zou dan alleen niet de voorkant dicht maken met een opening erin, maar de hele voorkant open laten. Anders wordt het wel wat krapjes, zelfs om alleen maar te schuilen. (stel dat hij de hele dag uit de felle zon wil staan, staat ie er wel urenlang in)
Edit:spelfout eruit gehaald