Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
doom schreef:Heey jacqueline !![]()
Hoezo gaat ventje even naar een ander landje toe ..??
zaterdag mogen namelijk de paarden op het land !![]()
die van mij heeft gister gesprongen was echt super gaaf ..!
(en we gaan niet uit onvrede want ik vind het de meest geweldige stal van de hele omgeving, maarja als iets veel goedkoper kan zijn we gek dat we dat niet gaan proberen natuurlijk"rayo schreef:doom schreef:Heey jacqueline !![]()
Hoezo gaat ventje even naar een ander landje toe ..??
zaterdag mogen namelijk de paarden op het land !![]()
die van mij heeft gister gesprongen was echt super gaaf ..!
Zoals bovenin het topic staat gaan Ventje vanaf volgende maand bij mijn ouders staan, we hebben daar een stal (van mijn oude pony) en de ruimte om hem te houden, hij gaat bij Barney en Prada op het land. Dit scheelt ons aanzienlijk in de kosten elke maand. Maar mocht het om welke reden dan ook niet gaan of word het in de winter heel slecht komen we terug naar ronald. We blijven er wel vaak lessen dus we verdwijnen zeker niet!(en we gaan niet uit onvrede want ik vind het de meest geweldige stal van de hele omgeving, maarja als iets veel goedkoper kan zijn we gek dat we dat niet gaan proberen natuurlijk"
Voor de rest, bedankt voor de info, we moeten het denk ik idd gewoon proberen!!
, gaat bij mijn paard met 10 min over. De pony geeft het iets minder makkelijk op
. Op het land gaat het dus wel goed.