Wat moet er echt zijn? Bak, Weide?
Is het belangrijk dat het paard het naar zijn zin heeft en jij ook, of alleen het paard?
Ben benieuwd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

;

Binnenbak is wel lekker maar geen vereiste. Wat dat betreft sta ik op de perfecte stal, enorm luxe voor zowel mij als m'n paard

). Nadya schreef:Kleine toevoeging: Ik vind het trouwens zelf erg prettig dat ik mijn eigen paard elke dag verzorg. Ik wil namelijk liever geen andere mensen die mijn paard 'doen'. Sam is mijn verantwoording en die neem ik graag elke dag op me.
Als ik op vakantie ga, vraag ik een weidegenootje op hem te letten (en dan sms't ze me hoe het met hem gaat).
Het is inderdaad mijn paard, en dan wil ik ook doen wat daarbij hoort. Alleen als ik ziek ben ofso, dan doet m'n moeder het. 
Nadya schreef:Ik ben eigenlijk nooit ziek en ik moet minstens opgenomen zijn in het ziekenhuis wil ik niet zelf naar mijn paard gaan, hoor.
Als ik al koorts heb (want zeer weinig tot nooit voorkomt), moet ik thuis ook doorpezen met mijn dochtertje.
Maar het is altijd handig iemand te hebben, die de boel opvangt als het nodig is.
Vooral weidegang en goede ruime stallen zijn dus belangrijk