Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(Hij is wel getrouwd hoor
) Later bleek ook dat hij valse beloftes maakte, dingen achter ons rug om deed, vertrouwde ons niet echt enz. enz. Maar nu ben ik helemaal gek van vooral 1 v/d pony's en wil ik er eigenlijk niet mee stoppen... (ik verzorg ze nu 'n jaar). Nu zijn 'n paar andere meiden gaan vragen of ze mogen verzorgen en dat mag opeens
Het pony'tjuh waar ik nu anderhalf jaar mee bezig ben (niet rijden hoor
) is nu 2 jaar en 4 maanden en wordt opeens 'ingereden' door 'n 11-jarig kind dat er niks vanaf weet
En ik hoorde van het meisje waarmee ik ze verzorgde dat hij zei dat ik niet meer mocht komen, omdat ik 'jaloers' zou zijn. Ik ben gewoon woedend
dat hij andere 'verzorgers' heeft 'aangenomen', als je dat 'jaloers' noemt? Ze zitten nu lekker die shet te verkloten, waar ik nu 'n jaar mee bezig ben om 'm van alles te leren. Alles wat hij kent heb ik 'm geleerd...
Tenzij je natuurlijk rare dingen gaat uithalen
, ik weet niet of je 'n vriend hebt die meekan?
. Nou ik dus aanklopppen enzo en ik zag die man lopen maar alles, egt alles was op slot terwijl het normaal open is. Nou en toen ben ik maar weggegaan en niet meer terugekomen.
loontje schreef:Tuurlijk zijn er ook goede/lieve mannetjes bij hoor.
Maar er wordt zo vaak gedacht dat het viezerikken zijn,maar vrouwen kunnen ook genoeg kwaadschiks doen.Hoeven niet alleen maar mannen te zijn.En toch de meeste nemen eerder een verzorgpaard bij een vrouw als bij een man.Ik vind dat echt raar.