Ik ben al een tijdje op zoek naar het adres en tel.nr. van Lucky Stables in Mijdrecht,helaas zonder succes
! Volgens mijn hoefsmid wordt de stal beheert door Sjaak Ou(d)shoorn. Wie kan mij verder helpen?Bij voorbaat dank,
Groetjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik sta daar sinds eind januari en Escala en ik hebben het reuze naar ons zin, we zijn allebei errug
Maar eh...ik wil wel even voor je kijken of ik het adres kan vinden van de stal waar je naar op zoek bent ook hoor, weet niet of het lukt, maar ik kan het proberen...
)Ik denk dat dit vast niet de stal is die jij wel eens ziet, maar hij is dus echt supergezellig! De hele boel is van een meisje van 20 en haar vriend van 36, leuke jonge mensen dus! Ze heeft de pensionstal eigenlijk nog maar net opgezet, maar het is errug mooi en iedereen (zijn er nog niet zoveel
) is even aardig...als je je eens mocht vervelen...dan ben je dus van harte welkom om eens langs te komen!
hihi, "Onze" bak ligt aan de weg dus het kan niet missen...
Maar eh...dan kom jij toch ook gezellig naar Mijdrecht Lov...
Tsja, je kan op zich wel een rondje om, maar niet een echt goede buitenrit, maar Roos heeft een veewagentje en wie wil kan altijd lekker mee naar bos of strand.
En ik kan natuurlijk altijd proberen om Roos een klein bos aan te laten leggen...
Maar alle gekheid op een stokje; de paarden hebben het daar zo goed (kom jij ook een keertje "buurten" als je zin hebt Lov, misschien eens samen met Von, lijkt mij wel errug gezellig!
)en het zijn 3 rechte wegen en je zit bij het A'damse bos, is goed te doen.
Enne...misschien kom ik binnekort wel eens langs de Stammerdijk...is immers maar een paar minuutjes fietsen voor mij...