Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gelbrich schreef:Inderdaad sambal. Goed de staart er mee insmeren en dan wel blijven kijken dan zie je hele leuke reacties. Ze doen het nooit weer. Wel een beetje gemeen maar ja; liever een beetje brand in hun mond dan de staart van je paard zijn kont. hahahaha
Hahaha .. Nee hij (of zij) doet het nooit als ik of mn vriendin er ben, enkel als wij weg zijn ofzo
_Kiki_ schreef:Mijn vader houdt erg veel van sambal, dus ik mag vast wel een potje lenen uit de kast
Gelbrich schreef:Zorg er voor dat het alleen op de haren komt, kan mij anders voorstellen dat het anders gaat iriteren op de huid. Succes.
Ir111 schreef:Geen sambal of mosterd op de staartwortel smeren hoor! Als ze daar een klein wondje hebben doet dat pijn!
Ik heb een spray met hertzhorn spul erin, mega stinken (ook volgens mijn paard, de stakker). Dat lijkt wel te helpen.
Zonde hè, als je paard ineens zo'n rattestaartje heeft? Gelukkig is die van mij net boven de hak afgeknaagd, dan duurt het wat minder lang voor het aangegroeid is. Maar toch, echt heel lelijk.
) daar ga ik niet aan beginnen. Hij reageert er nog al heftig op!
Hij had zo'n mooi staartje!!! Teigetje01 schreef:Cribox (Weet niet precies hoe je het schrijft) Stinkt plakt aan je vingers.. Maar als ze dit nog opeten zijn ze gewoon gestoord:D
zelf na 10x mijn handen wassen proefden ze nog ranzig
rakkertje13 schreef:Hertzhorn ??
Oeps, das nieuwe spelling...
Ir111 schreef:rakkertje13 schreef:Hertzhorn ??
Oeps, das nieuwe spelling...
![]()
Jammer dat hij daar zo op reageert want het lijkt bij mijn paard dus wel te helpen.
(of mosterd
) Wolffie schreef:En (zolang er nog geen beestjes zijn) kun je er dan geen vlecht inmaken? Staartzakjes zijn misschien wel een goede oplossing
, de manen heb ik er later afgeschoren en nu is het een fjord..)
Gebruik plastic handschoentjes als je ermee bezig bent en blijf vooral van die staart af, je raakt die geur niet snel kwijt.
. En dat terwijl ze net weer lang werden na alles erafgeschuurd te hebben op het natuurgebied
.
Het is wel wat plakkerig en maar is zo vreselijk vies dat ze er wel afblijven
Het is er btw nu ook in sprayvorm.
alleen in het lange haar, dus maar even zien