Wel , ik heb er 1 gevonden , en het is een supergoed zichtbaar ding , dus wellicht een goede tip voor m'n medebokkers ?

Het is een redelijk lange band van het standaard glimmende gele reflecterende materiaal , kun je als een riem over je jas doen , of als schouderband , of om de nek van je paard , en nog veel meer als je een beetje creatief bent

Er zit een rood rondje op , en als je daar op drukt gaat er aan beide kanten van de band een flinke streep rood licht knipperen , die bijna de hele band ook nog eens heel helder rood verlicht , dus 2 vliegen in 1 klap eigenlijk , zowel reflectie als verlichting !

Ik heb 'm gewoon bij een sportzaak gekocht , ze hebben ook iets dergelijks in het klein voor om bv. een been of arm , ook dat reflecterende gele spulletje maar dan met rode LED-jes erin.

Dus als je nog een extra verlichting wilt is dit een hele goed oplossing , was ook best goedkoop , nog geen 10 euro igg , weet de prijs niet precies meer....
Verder heb ik zo'n Bright Light om m'n arm , en heb een setje peesbeschermers , Eskadron-type , daar heb ik zelf een bandje reflectiespul op de grote klittebandsluiting (aan de buitenkant naar beneden) vastgenaaid , en ook op de klittebandbevestiging voor de kogelbeschermertjes achter.
Dus geen gepruts met bandjes of speciale reflectiespullen , want zit nu al ingebouwd in de beenbeschermers

Zakt nooit of , gaat niet los , enz. , dus supermakkelijk & betrouwbaar !
Dus zo zijn we heel simpel supergoed zichtbaar
Misschien hebben jullie hier iets aan ?
Groetjes Bianca .