ik heb geen idee of het hier goed staat, maar ik zou niet weten waar het anders moet staan.
Ik heb dus een vraagje over de bak. even een citaat uit een ander forum waar ik het al gevraagt heb:
Bij mijn verzorgpony is geen bak, en nu ligt er in de boerderij tegenover de boerderij waar Amber staat een soort zandiets dat in zijn jongere jaren bak moet zijn geweest Maar we hebben al gevraagd of we dat mochten gebruiken en het mocht! de man van de boerderij vond het wel prima, als we de bak maar zelf opknappten. Nu is het dus gesleept van door de eigenmaar van Amber, alleen het is nog lang niet inorde. De hele bak ligt helemaal onder de grote stukken beton,glas, stenen enz. Nu ga ik dat er donderdag uithalen. Alleen de bak is veel te zwaar. Ik heb haar al aan de hand megenomen om even te kijken hoe ze er liep. Ze zakt helemaal weg in het zand. Het is veel te diep omgeploegd zegmaar. Wat kan ik daar tegen doen? Zodat ze er normaal kan lopen? Het is jammer dat mijn digi kapot is anders had ik julie wat foto's kunnen laten zien.... Maar hebben julie een oplossing? Ik ga iniedergeval donderdag even de bak aanharken, kijken of dat helpt maar weten julie iets dat zou helpen?
dus, als iemand weet hoe ik dit moet aanpakken hoor ik het graag.