Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wiesje schreef:Je zou aan de binnenkant een stroomdraadje kunnen spannen. Als je daar een nachtje stroom opzet, weet jouw meneertje meteen dat het niet de bedoeling is om tegen het schot te duwen!
Wiesje schreef:Je zou aan de binnenkant een stroomdraadje kunnen spannen. Als je daar een nachtje stroom opzet, weet jouw meneertje meteen dat het niet de bedoeling is om tegen het schot te duwen!
freespirit schreef:@jetta: verankeren aan de vloer is niet mogelijk; er ligt bestrating met daaronder een dun laagje zand, daaronder een laag beton.
Wiesje schreef:Jongens, niet zo fel op dat stroomdraadje!! Er zijn legio stallen waar dat gebeurd om te voorkomen dat paarden uit hun box klimmen.
freespirit schreef:er liggen H-klinkers in de schuur. Als je daarin gaat boren, klappen ze kapot, hebben we al eens geprobeerd.
freespirit schreef:ik heb er voor gekozen om hem alléén snachts binnen te zetten, dit ivm veiligheid (noem mij paranoia, maar al die lijpo's die er rondlopen...). Daarbij is een ouwetje van 27 zijn maatje en die moet echt snachts naar binnen ivm atrose. Zou ik de ene binnen en de andere buiten laten....all hell brakes loose.. Zomers staan ze wel ook snachts buiten.