Linksachter is helemaal bruin.
Ik heb hem in Februarie van Manege Beerwijkhoeve in Dordrecht gekocht, en daar heeft hij maar 2 weken gestaan. Daarvoor "schijnt" hij uit Tilburg te komen.
Hij is zeer dominant, zowel naar paarden als naar mensen. Een echte hengst (denkt hij zelf).
Om het wat makkelijker te maken heb ik uiteraard normale foto's maar ook foto's van zijn opmerkelijke littekens, waardoor hij meer herkent zou moeten worden.
Allereerst een foto van toen ik hem net een week had, oorspronkelijke staat dus.
De meest recente foto (zo ie hij dus nu, kijk hier niet naar want daar herken je hem niet)
Op zijn rechterwang (als hij voor je staat) heeft hij een behoorlijk groot zwart litteken van waarschijnlijk een brandwond, waar nooit meer haar op groeit, tevergeefs er alles geprobeerd op te smeren maar geen resultaat
Zie hier :
Op zijn achterbenen hij heeft ook een paar lelijke littekens van waarschijnlijk schrikdraad, of van een hoefnagel ( met ijzers eronder zetten misscien een vlieg weggetrapt toen ze nagels nog niet waren afgeknipt) en die wonden zijn omringt met witte haren, dus ook littekens...
En tenslotte ook nog 1 op zijn lies
Ken je mijn paard, of denk je hem te herkennen dan hoor ik het graag ik ben nu al zo'n 3 jaar tevergeefs op zoek !!!
Verder zijn ik en bob hartstikke gelukkig met elkaar
, na wat tegenslagen. Maar ik zou wel graag willen weten wat hij allemaal meegemaakt heeft.Alvast bedankt !!!
Groetjes Shanna&Bob[/img]