Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Harvy schreef:een vraagje ik heb 8 jaar rij ervaring met zowel jonge paarden als oude paarden ik heb ook wel een jong paard door gereden en nu wil ik een veulen kopen en dan was mijn vraag kan dat ... met de rij ervaring en de kennis die ik heb ik weet wel veel over veulens en paarden en ziektes en dat allemaal
Harvy schreef:een vraagje ik heb 8 jaar rij ervaring met zowel jonge paarden als oude paarden ik heb ook wel een jong paard door gereden en nu wil ik een veulen kopen en dan was mijn vraag kan dat ... met de rij ervaring en de kennis die ik heb ik weet wel veel over veulens en paarden en ziektes en dat allemaal
Harvy schreef:ik bedoel zou ik een veulen kunnen nemen met mij ervaring
doom schreef:Harvy schreef:ik bedoel zou ik een veulen kunnen nemen met mij ervaring
dit is zo ie zo geen vraag om hier neer te zetten daar zou je dan even een topic over moeten openen ..
wat mijn mening is :
ik kan niet zo vanuit dit scherm kunnen zeggen of je dat wel of niet ..
zou ik je eerst moeten zien rijden en op ze minst foto's van je moeten zien ..![]()
maar nogmaals dit is OFFTOPIC!!
Wel voor het uiteindelijk inrijden ervan, maar dan ben je meteen ook weer een paar jaar verder.
Laura24 schreef:doom schreef:dit is zo ie zo geen vraag om hier neer te zetten daar zou je dan even een topic over moeten openen ..
wat mijn mening is :
ik kan niet zo vanuit dit scherm kunnen zeggen of je dat wel of niet ..
zou ik je eerst moeten zien rijden en op ze minst foto's van je moeten zien ..![]()
maar nogmaals dit is OFFTOPIC!!
Hoe iemand rijdt lijkt me voor het houden van een veulen niet relevantWel voor het uiteindelijk inrijden ervan, maar dan ben je meteen ook weer een paar jaar verder.
Goed, nu weer ontopic