Ik vond het eerlijk waar een onding Hij is echt "superzacht" het lijkt wel alsof je er niets mee poetst. Ik zou eerder voor een schapenbont-handschoentje gaan Die zijn veeeel beter dat die jij bedoeld.
ik heb er ook een,ze gaat er lekker van glanzen en ze vind het ook prettig om ermee aangeraakt te worden. overigens heb ik ook zo'n poetshandschoen van wol,ook erg fijn.
ik heb er ook 1.. heb nu een paar jaar en er vallen af en toe wt haren uit Maar je ziet niet echt als je geborsteld hebt ..van woww..hij glimt..
Maar heb wel het idee dat ie het fijne stof e.d. meeneemt.. Ook vind mn paardje het lekker zacht Schapenwolhandschoen lijkt mij idd hetzelfde effect hebben..
Ik heb ook zo'n borstel van geitenhaar, alleen niet van HH. Ik vind em erg fijn, mn paard gaat er echt goed van glanzen. Ook fijn om de stof eraf te vegen inderdaad. Je komt er niet echt mee ín de vacht, maar daar heb je andere borstels voor natuurlijk.
Ik heb er ook een maar vraag me nog steeds af wat het nut is van dat ding...hij valt heel erg uit en extra glans heb ik nog niet ontdekt. Komt mischien ook wel door de wintervacht als paardlief die eenmaal kwijt is heb ik hopelijk meer aan die borstel!