Zit met een probleempje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DON___RUBIN

Zit met een probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 18:29

nouw,

het zit zo mijn paard die bijt altijd in de kettingen op de poetsplaats
en ze had eens een sneetje in haar mondhoek en dat wordt niet bepaald beter maar
t is nu een echte snee heb de dokter al eens om advies gevraagt maar er kan niks aan gedaan worden
enjaa wat wil je erop doen Verdrietig !!
kzou t niet weten....
enjaa met rijden heeft geen geen last tenzij het opengaat maarjaa
ik iriteer me er wel aan ! want als het dicht is is het dich blijft alleen een snee
maar als ze zich nu weer s sterk maakt dan haalt ze het ze wel weer een beetje open
iemand een idee
khoop het
zit er een paar maanden mee Slapen

Alvast bedankt !

Groetjes,
jessica Knipoog

Anoniem

Re: Zit met een probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:41

Waarom bijt ze in de kettingen? je kan proberen haar het af te leren of iets anders in de mond geven.

Je zou haar aan een gewoon halstertouw kunnen vast maken, los leren staan of kettingen aanschaffen met een rubbere bescherming er omheen.

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 18:44

Judith_ schreef:
Waarom bijt ze in de kettingen? je kan proberen haar het af te leren of iets anders in de mond geven.

Je zou haar aan een gewoon halstertouw kunnen vast maken, los leren staan of kettingen aanschaffen met een rubbere bescherming er omheen.

er zit een rubbere bescherming omheen..
maar zij bijt juist in de de paniek sluiting Slapen
en ze staan op stal aan 2 kettingen vast gaat niet aan een halstertouw..
maar weet je niet wat ik met die snee kan doen Bloos

Toch bedankt !!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:51

Bitloos rijden, of een tijdje niet meer rijden. Dat bit moet uit die mond... Iets erop smeren heeft weinig nut, je haalt het zoals je zelf al zegt alleen open met rijden. Niet gek dat ze zich sterk gaat maken of verzetten, want waarschijnlijk doet het haar gewoon pijn.....

Dus even geduld hebben, als je het nu even 2-3 weken volledig met rust laat om te genezen, weet ik zeker dat het daarna over is.

Zou ook wel slim zijn om haar af te leren in die kettingen te bijten... dan kun je het voortaan voorkomen.

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:12

MyrtheJ schreef:
Bitloos rijden, of een tijdje niet meer rijden. Dat bit moet uit die mond... Iets erop smeren heeft weinig nut, je haalt het zoals je zelf al zegt alleen open met rijden. Niet gek dat ze zich sterk gaat maken of verzetten, want waarschijnlijk doet het haar gewoon pijn.....

Dus even geduld hebben, als je het nu even 2-3 weken volledig met rust laat om te genezen, weet ik zeker dat het daarna over is.

Zou ook wel slim zijn om haar af te leren in die kettingen te bijten... dan kun je het voortaan voorkomen.

maar ze heeft er absoluut geen last van !
dat vindt ik ook nogal raar
want ze is sinds op twee vingers te rijden zou kunne zeggen
ze gaat super nu..
Bloos

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:19

Tsja, je hebt duidelijk geen zin om wat anders te proberen, als je er dingen voor moet laten. Waarom vraag je dan wat je eraan moet doen?

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:56

MyrtheJ schreef:
Tsja, je hebt duidelijk geen zin om wat anders te proberen, als je er dingen voor moet laten. Waarom vraag je dan wat je eraan moet doen?

omdat ik haar al 2 weken zonder bit gelongeerd heb !
en het dicht ging maar de snee bleef en deat zij de doter ook...
en t was helemaal dicht! dusjaa kan wel weer 2 weken rust geven ...
maar me trainer zegt zelf dat ze er geen last van heeft en de dokter !
kon toch zijn dat er nog anderen oplossingen waren waar ik niet zo op kwam Dromen