Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ikke schreef:Staat er wel een volwassen paard bij om dat jonge grut in toom te houden??
gertje1 schreef:ben vandaag gaan kijken moet zeggen dat veel van mijn vragen zijn beandwoord
hij komt in een groep van 1en 2 jarige hengsten en ruinen ik mag zovaak komen als ik wil en wat ik al hoopte ze heeft er een longeer bak en een mooie bak om in te rijden dus als ik volgend jaar wil beginnen met inrijden dan is dit geweldig
ik wil volgend jaar april in 3 weken tijd mijn paard zadel mak maken en dan nog voor een half jaar in de wei gooien zodat hij oktober 2008 doorgereden kan worden
ikke schreef:gertje1 schreef:ben vandaag gaan kijken moet zeggen dat veel van mijn vragen zijn beandwoord
hij komt in een groep van 1en 2 jarige hengsten en ruinen ik mag zovaak komen als ik wil en wat ik al hoopte ze heeft er een longeer bak en een mooie bak om in te rijden dus als ik volgend jaar wil beginnen met inrijden dan is dit geweldig
ik wil volgend jaar april in 3 weken tijd mijn paard zadel mak maken en dan nog voor een half jaar in de wei gooien zodat hij oktober 2008 doorgereden kan worden
Jaja, dat ken ik. Ik zou me iets minder aan dit soort tijdsplannen houden. Ik ken er meer die er niet mee weg kwamen dan dat ik er ken die het wel haalden...........