Waar kun je een goede sproei-installatie kopen en welke?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jol1

Waar kun je een goede sproei-installatie kopen en welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 23:14

Wij zijn op zoek naar een sproei-installatie voor de buitenbak. Wij hebben al een pomp voor op de trekker en we gebruiken nu zo'n grote draaisproeier. Die sproeier moet je een paar keer verplaatsen en eigenlijk heb ik liever een installatie die in één keer de hele bak besproeit. Weet iemand wat voor installatie ik dan het beste aan kan schaffen en waar die te koop is?

smit_ilse

Re: Waar kun je een goede sproei-installatie kopen en welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 23:18

je kan even informeren bij de welkoop, mechanisatiebedrijven, agrifirm etc. Voor de juiste benodigdheden zal je de maten moeten weten van je bak, aantal sproeiers wat je daarop wilt hebben, van hoever het water moet komen ivm de druk van de sproeiers. Waar woon je, anders weet ik wel een bedrijf die je goed kan helpen. per pm mag ook!

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 23:25

Wij wonen in de buurt van Alphen a/d Rijn, precies op de grens tussen de provincies Noordholland, Zuidholland en Utrecht. De maat van onze bak is 20x40 m. Die draaisproeier is erg zwaar en onhandig te verplaatsen, dus ik zoek iets van sproeiers die je aan de rand van de bak kunt zetten.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 23:31

het beste zou je dan toch kunnen informeren bij de bovenstaande winkels. ze kunnen het allemaal voor je uitrekenen zodat je de juiste materialen hebt. Via internet is dat moeilijk te bepalen.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:16

Wij hebben door de hele tuin heen ook zo'n automatisch sproeisysteem staan.
Werkt echt super, spuiten ook erg ver weg.
volgens mij hebben wij die besteld bij een groot tuincentrum en hun hebben die aangesloten toen..