En ik moet daar 100 Euro voor betalen All.inn.
Ik mag dan 6 dagen per week er heen en dan kan ik doen wat ik wil met dat paard ,ik hoeft niet uit te mesten dat doet de eigenaar zelf en ook niet te voeren ,geen hoefsmid te betalen geen wormenkuur en geen dierenartskosten.
En ik hoef ook geen spullen te kopen ik mag alles gebruiken van de eigenaar van het paard ,zadel hoofdstel borstels en dekens enz.
Het is eigelijk een soort lease paard zoals ze in de manege doen maar dan goedkoper.
Ze hebben alleen een buitenbak maar wel een waar je de hele winter in kunt rijden (behalve dan als het vriest) maar er komen geen plassen in.
Wat vinden jullie ,mij lijkt het wel wat.
Groetjes Stacy.

maar helaas....
Ik vind 100 Euro (omgerekend ong. 220,00 gulden) eigenlijk in guldens best nog wel prijzig. Het is maar net wat je zelf wil. Wil je er 6 dagen per week op rijden en heb je daar tijd voor
Als je uiteindelijk maar 1x in de week gaat dan vind ik het zonden geld. Je moet natuurlijk ook kijken wat je er allemaal mee kunt doen zoals buitenrijden enzo. Wat verwacht jij van dat paardje en kan dat paardje jou dat bieden.
. Laat inderdaad, zoals hierboven ook al werd geadviseerd, wat op papier zetten.