Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zuigt perfect!
maar vind hij het heerlijk.
Starbreeze schreef:Ik heb een superdandy gehad, zo'n hoge witte op wieltjes. Stervens duur maar werkt op zich wel.
Een goedkopere en betere oplossing omdat ie harder zuigt: een oude miele van mn moeder, een paardenstofzuigerborstel van dandy (12.95 bij agradi) erop gedaan en vastgezet met plakband en ja hoor significante verschillen tussen vóór en ná
Ik vind het ideaal, zeker als ze lekker in het stof hebben gerold.

Bergje schreef:Starbreeze schreef:Ik heb een superdandy gehad, zo'n hoge witte op wieltjes. Stervens duur maar werkt op zich wel.
Een goedkopere en betere oplossing omdat ie harder zuigt: een oude miele van mn moeder, een paardenstofzuigerborstel van dandy (12.95 bij agradi) erop gedaan en vastgezet met plakband en ja hoor significante verschillen tussen vóór en ná
Ik vind het ideaal, zeker als ze lekker in het stof hebben gerold.
Verdorie, ik mis die stofzuiger van jou nog steeds! Laatst had paardlief flink in het (zwarte!) zand gelegen. Toen heb ik nog even aan die stofzuiger gedacht..... Zo'n oplaadbare stofzuiger lijkt me wel handig.