stofzuiger wie heeft er ervaring mee en welke worden aangera

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

L_Ruiterhuis

stofzuiger wie heeft er ervaring mee en welke worden aangera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 12:44

Ik ben op zoek naar een stofzuiger met dit stoffige weer en haren wel zo handig.
Welke raden jullie aan??

Lottie84

Re: stofzuiger wie heeft er ervaring mee en welke worden aangera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:44

Voor????
Paard of huis?

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:21

Ik heb een superdandy gehad, zo'n hoge witte op wieltjes. Stervens duur maar werkt op zich wel.

Een goedkopere en betere oplossing omdat ie harder zuigt: een oude miele van mn moeder, een paardenstofzuigerborstel van dandy (12.95 bij agradi) erop gedaan en vastgezet met plakband en ja hoor significante verschillen tussen vóór en ná *LOL*

Ik vind het ideaal, zeker als ze lekker in het stof hebben gerold.

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:08

Nilfisk werkt ook bijzonder goed

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:10

Mij bevalt Philips heel goed Lachen Zuigt perfect!

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 21:35

Dat heb ik vandaag ook geprobeerd, maar hij vond dat grote ding toch wel erg eng. Hij brak los en ben hem een stuk verder kunnen gaan halen! Toen een kleine super dandy van een vriendin geprobeerd, die vond hij niet eng maar het zuigen op zijn huid dan weer wel. Ze hoeven dus niet extreem goed te zuigen. Moet meer gemakkelijk zijn dus draagbaar, anders kan ik hem iedere x gaan vangen... Lachen

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:41

Ik stofzuig m`n paarden ook altijd, gewoon met een huis-tuinen-keuken stofzuiger, hoeft echt geen dure te zijn.
Laat hem eerst eens aan het geluid wennen, steeds dichterbij komen als hij goed reageerd, na verloop van tijd weten ze niet beter, hoef je hem ook niet meer te vangen Haha! maar vind hij het heerlijk.
Idd zijn de paarden fijn stofvrij. Pling

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:36

Starbreeze schreef:
Ik heb een superdandy gehad, zo'n hoge witte op wieltjes. Stervens duur maar werkt op zich wel.

Een goedkopere en betere oplossing omdat ie harder zuigt: een oude miele van mn moeder, een paardenstofzuigerborstel van dandy (12.95 bij agradi) erop gedaan en vastgezet met plakband en ja hoor significante verschillen tussen vóór en ná *LOL*

Verdorie, ik mis die stofzuiger van jou nog steeds! Laatst had paardlief flink in het (zwarte!) zand gelegen. Toen heb ik nog even aan die stofzuiger gedacht..... Zo'n oplaadbare stofzuiger lijkt me wel handig.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:58

Ik heb nog steeds geen antwoord, anders ga ik een mail sturen naar die website om te vragen hoe veel watt enz.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:18

Dit ga ik ook proberen! Hij is zo stoffig en ik heb hooikoorts, ik word heel erg benauwd van het poetsen.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:06

Bergje schreef:
Starbreeze schreef:

Verdorie, ik mis die stofzuiger van jou nog steeds! Laatst had paardlief flink in het (zwarte!) zand gelegen. Toen heb ik nog even aan die stofzuiger gedacht..... Zo'n oplaadbare stofzuiger lijkt me wel handig.

Haha ja handig zijn ze he Lachen
Ivanho wordt er ook wel eens mee gedaan nu en Ynz dagelijks, vind ze heeeerrliijk!

Soms heb je wel eens zon aanbieding van een gewone stofzuiger voor 20,-- ofzo, borstel erbij kopen en klaar!! Van oplaadbare dingen ben ik nooit zon fan, als de accu zwak wordt na verloop van tijd verlies je vermogen, tenminste bij scheermachientjes is dat zo Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:20

HAR --> VSW.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:27

Ik heb bij de kijkshop een stofzuiger gekocht voor 30 euri en ga het morgen proberen! Hoop dat het helpt en dat ik niet meer zo benauwd wordt.