Verzorgpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sarahj88

Verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 11:07

Hallo,
Voor mijn paard Phil zoek ik een verzorgster in Dronten voor in het weekend. Het is een tinker/shire van 8 jaar. Het is een lief paard, hij wil graag voor je werken. Ik zoek een ervaren en consequent ruiter! Hij staat op een stal 6 km van Dronten, er rijden daar geen bussen.
Ben je geinteresseert? Mail me dan!
Groetjes Sarah

Ntlie_

Re: Verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 11:56

Denk niet dat dit topic helemaal goed staat..
Je kan beter bij Eenmaal andermaal; [EA-VP] Verzorgpaarden een berichtje plaatsen!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:08

ik tem wel even...

kelly_ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:39

sarahj88 schreef:
Hallo,
Voor mijn paard Phil zoek ik een verzorgster in Dronten voor in het weekend. Het is een tinker/shire van 8 jaar. Het is een lief paard, hij wil graag voor je werken. Ik zoek een ervaren en consequent ruiter! Hij staat op een stal 6 km van Dronten, er rijden daar geen bussen.
Ben je geinteresseert? Mail me dan!
Groetjes Sarah

heeY sarah ik zou het graag voor je willen doen ik heb namelijk 10 jaar rij eervaring maar mocht het zo zijn en het kan ik heb namelijk ook al tijdje niet meer gereden dus ik moet ook weer even warmdraaien... Haha! maar nou is er alleen een heel klein probleempje ik woon niet al te dicht bij dronten ik woon in haulerwijk.. maar ik hoor nog wel van je okej groetjes kellY

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:25

Je topic hoort op EA-VP maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, vandaar hier een slotje Lachen Let je dan ook even op de regels van dat forum?