volpension omgeving Drachten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welshcop

volpension omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 11:23

Hoi allemaal!

Ik zoek een adres waar ik mijn pony kan stallen in de directe omgeving van Drachten.
Wensen hierbij:

- volledig verzorgd (volpension), dus inclusief stalling, uitmesten, verzorging, eten, etc.
- mogelijkheid om binnen en buiten te rijden
- leuke activiteiten (dagtochten, onderlinge wedstrijden etc.)
- gezellige mensen!

Ben dan natuurlijk ook benieuwd wat ik daar dan maandelijks voor kwijt ben!

Hoop snel wat van jullie te horen!

Tim
Laatst bijgewerkt door welshcop op 16-04-07 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: full-pension omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 11:25

ik zou het zo niet weten, in de wilgen zit wel een pensionstal, waar word gemest, ze worden op het land gezet en weer binnen gezet.. daar is alleen een buitenbak, wel een bos vlakbij.
je zou dan kunnen lessen bij de radboudruiters (vlakbij) daar zijn ook onderlinge wedstrijden, en af en toe een buitenrit, in de winter lessen zij binnen. ik weet niet of dit wat is?

joyce B

Re: volpension omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 19:13

http://www.stalhenco.nl Een kwartiertje fietsen vanaf de rand van Drachten Zuid of Oost aan het Selmien Ureterp.

In Frieschepalen (best een eind fietsen, met de auto goed te doen) zit de pensionstal van Jelle Mulder, ook met (20 bij 60) binnenbak en er worden officiële en onderlinge wedstrijden georganiseerd bij hem door verschillende verenigingen.

In Drachtstercompagnie aan de vaart een pensionstal die te koop staat. Met kleine binnenbak en verzorging naar keuze.
Ze adverteren wel op marktplaats.

Verder weg is nog http://www.bosmanege.nl de manege in Bakkeveen. worden FNRS-wedstrijden georganiseerd en oefenparcoursen voor springen en buitenritten.

Voor een paard ben je tussen de 200 en 220 euro per maand kwijt. Voor een pony meestal net iets goedkoper. Drachtstercompagnie is zeer goedkoop.

Stalling met alleen een buitenbak is makkelijker te vinden vlak om Drachten. Prijzen daarvan liggen tussen de 125 en 160 euro.

Anoniem

Re: volpension omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 19:30

Je topic hoort op EA GZ DI maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, vandaar hier een slotje Lachen