Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze kunnen echt gevaarlijk zijn.
) is ook een hanger. Ik heb er nog niet echt een oplossing voor gevonden maar bij Omar gaat het beter naar mate hij gewend is aan de omgeving waar ik hem neerzet maar er hoeft maar iets te gebeuren en hij trekt de hele boel stuk
Heel vervelend maar ik hou hem nu ook maar met de hand vast en nu kan ik hem dus eindelijk afspuiten enzo maar wel vasthouden of het halstertouw door de haak trekken en niet vastknopen. Ik hou Omar zelfs bij de hoefsmid zelf vast en dan is er niets aan de hand. In zijn stal enzo kan ik hem wel gewoon vastzetten om te poetsen enzo en kan ik ook gewoon weglopen want dan is er niets aan de hand
. In mijn vorige stal kon ik hem binnen in de koeienstal (als de koeien weg waren) gewoon neerzetten en laten staan en hij ging niet hangen maar voor de deur van de koeienstal, wat natuurlijk open terrein was, dan ging hij weer wel hangen want hij vond het daar blijkbaar eng. Ik heb me er maar bij neergelegd en vind het wel goed zo hoor... dan maar niet onder het solarium
ik wil geen grof geweld gebruiken om hem het hangen af te leren want ik ben bang dat hij dan alleen nog maar een grotere hekel aan mij en het halster krijgt.