Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

veel te veel gedoe met omheining en zo
die beesten lopen dan altijd waar jij net geen beesten wil hebben zodat het gras alsnog niet aangroeit enz enz...

) dus die komen hier ook niet meer op het erf
En een schaap heeft idd ook zijn gewone verzorging en onderhoud nodig. Met name de vacht, poten etc. 
, ze hebben niet voor niks z'n lekkere dikke vacht maar met bijvoeren heb ik verstand. Die schapen die toen bij mijn pony liepen kregen wel het hele jaar door brokjes een halve kilo denk ik, maar ze hadden liever paardenbrokken,
ze kregen daar nooit hooi, maar ik gaf ze altijd wat hooi van de pony, ik weet niet of ze dat nodig hebben. Carolinef schreef:tsja omheinig lijkt me geen probleem, maar hoe verder wat als er geen gras is, moeten schaapjes ook naar binnen/bijgevroerd worden etc?
)
anders krijgen ze het veelste heet
ook de hoefjes moeten bijgesneden worden, maar het ergste nog die beestjes horen ook nog is bij de mestwet! dit houd in dat je voor misschien een paar schaapjes bij een paar paarden je er een leuke boekhouding bij over houd en ook nog eens moet betalen voor je schaapjes ieder jaar weer
hierdoor heb je al stukken minder kans op wormbesmettingen