Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Waratje schreef:Als het je eigen schuur is op je eigen terrein dan zou ik daar geen toestemming voor vragen aan wie dan ook.
Maar bedenk wel dat een paard houden in de bebouwde kom problemen kan opleveren, het gaat dan dus niet om die stal, maar om het paard en de mest die het paard produceert. Uit je vraag is me niet duidelijk of je in het buitengebied woont of juist in de bebouwde kom.
Vjestagirl schreef:Als er geen ramen in je schuur zitten zou ik er iig een dubbele deur in zetten, en de bovendeur altijd open laten...
pmarena schreef:Als het binnen de bebouwde kom is dan kan het wel moeilijkheden geven als mensen bezwaar gaan maken...
En het paardje hoeft er hopelijk toch ook niet de hele dag in te staan , maar alleen een deel van de dag en voor de rest lekker in de wei ?

ElCamino schreef:Volgens mij valt een paard onder de huisdieren en moet het bij huis kunnen....
Mijn oom had zijn fries in de garage.
Wel had hij een afgesloten container ( zo'n ijzeren grijze met 2 kleppen op wieltjes) voor de mest de door de ophaaldienst werd geleegd.
Buren hadden er geen last van.