Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
danneke80 schreef:wat bedoel je precies met hoe langer op de wei hoe beter? vooralsnog wordt ze alleen maar dikker daarvan. of bedoel je dat ze dan meer loopt? helaas, ze verplaatst alleen om meer te eten.

.
.
.
) we hebben ze al een jaar bij ons ,maar ze krijgt snel een buikje van maar een uurtje per dag op de wei te staan..je kan haar ribben nog niet echt voelen.. ik zet ze dan ook vaak op de kalere wei ,met wat hooi, ze krijgt ook biks maar een halve kilo 2x per dag of iets meer op wedstrijd dagen.. hoewel ze meestal hevig genoeg is geef ik haar niet veel sportmengeling,ze krijgt dus vaak gewoon recreatie mengeling..(ze heeft wel een mineralensteen en zoutsteen) dus ben ik bang dat ze een tekort krijgt van bepaalde stoffen.. of is de kans erg klein? daarom wou ik haar pavo koeken bijgeven op de dagen dat ze minder voer krijgt of niet op die vettere wei staat.. maar ik krijg ook te horen dat teveel aan vitaminen geven ook niet goed is.. dus daar zit ik een beetje mee.